AJ AJ

Första dagen man jobbar dagtid, och vad händer. JO man försover sig. Jag har ändå en rätt hyffsad bortförklaring denna gång. Eller ska man kalla det för det, snarare bara "förklaring".
Jag la mig och sov i god tid, men jag upptäckte inte att batteriet var nästan slut på mobilen då jag ställde klockan. (andvänder mobilen, för till den vanliga väckaren vaknar jag inte till.) Vaknade kvart i nio och kollade på klockan.... "Aj aj, men varför har ingen ringt och väckt mig" tänkte jag, och tittade på mobilen. Den var "död". Satte den på laddning och såg då att de var en hel del missade samtal, de hade saknat mig i alla fall :)



"Jag har nu ändrat lite på mina gamla inlägg, eftersom det fanns nån/några som tyckte att jag tryckte ner på folk. Så är och var inte fallet, och de som känner mig som den jag är vet nog även detta. Men eftersom det fanns de som tolkat fel så tog jag bort en hel del. Och skulle det finnas nån som tycker nått så är det bara att skriva en kommentar. JAG läser alltid en kommentar innan den läggs ut, och skulle någon inte vilja att komementaren publiseras så skriv det i kommentaren så sätter jag inte ut den.  Det känns bättre att få dem direkt och kunna ändra på "eventuella missförstånd" än att få höra om dem genom omvägar. Tack på förhand Andreas."

Kommentarer
Postat av: Pia

Men anta da, nu var du ju det du inte skulle vara ,,

2008-11-17 @ 19:04:54
Postat av: Sandra

AjAj inte bra hurru du.. men nån gång händer det ju alltid :P

2008-11-17 @ 20:22:34
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0