NYA ÅTAGANDEN......

Jaha, då hade man fått mer att göra på jobbet. Johan kallade in mig på kontoret. han ville att jag skulle ta över hans uppgift att planera smältorna, iallafall tillsvidare. Våran VD ska vara borta en del och Johan får ta över mycket av hans uppgifter.
Det är OK för mig att planera, för jag har gjort det många ggr förr, varje gång Johan inte är närvarande, sjuk eller har ledigt.

Men det är roligt att man får fler uppgifter, det blir mer att göra men man känner sig uppskattad och betrodd.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du verkar gå i din systers spår, bossa på jobbet, Se bara till att du får betalt över det jobbet och ansvaret som du gör. När det gäller pengar till friskvård har väl alla rätt till det. Vi har att man får 2 massage tider / månad bet under arbetstid. Det är väldigt skönt. Vi valde det Iställer för styrketräning Kram Syster

2008-11-04 @ 22:27:49
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: mamma

kul att du får mera uppgifter

2008-11-05 @ 11:16:38
Postat av: Sandra

det där med strechingstund lät lite annorlunda.. kul att det verkar gå rba för dig på jobbet :) Jag, gugge & cita kommer till frost i helgen :) kram

2008-11-05 @ 21:07:46
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0