Oj då, vilken tabbe :)

Min käre far ställde upp att vara hemma hos mig idag när jag jobbade. Mamma kunde inte för hon är och gästar min lillasyster. Komunen skulle nämligen komma och läsa av vattenmätaren mellan 08:00 och 11:00. Och man vill ju inte ta ledigt från jobbet flera timmar för en sak som bara tar några sekunder att utföra. Varför kan de inte bara ge en tid istället. Pappa skulle göra annat också så han ringde och hörde vilken mer exakt tid de kunde komma. Så de kom redan vid 09:00. Hade han inte ringt hade de säkerligen kommit 5min i 11. :)
Äsch, till saken nu. jag for förbi pappa hemma i frostkåge efter jobbet. Vi åt mat och läste tidningar ett tag innan jag for hem. jag läste b.la "Landburks magasinet". I slutet av tidningen fanns det ett korsord man skulle lösa och sedan skicka in för att tävla om några priser. Jag kollade bara snabbt förbi sidan men upptäckte en sak. Längst ner på sidan fanns nämligen lösningen på korsordet som man nu skulle skicka in. Det kan man kalla tabbe, ha ha :)


Nu är den lilla bilden ganska suddig, men man kan se att det är samma korsord som det stora. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

men du så klantigt.. haha :P mamma hälsar

2008-11-20 @ 13:34:11
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha vilken grej va, garanterad vinst

2008-11-21 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0