Åååå

Fy va det snöar och snöar...... och blåser.
Varför kan det inte komma lite snö då och då istället för gättemycket på en gång.
Var ut på Yr.no och kollade vädret fram till helgen. Såg att det kommer att snöa nu hela natten, och sen uppehåll till lördag kväll.
Yr.no är en riktigt bra sida, är en norsk vädersida som jag tycker är mycket bättre än smhi. Brukar se på den ibland då jag ska ut och jaga.

Ja ja, tur man har pappa, ringde och hörde med honom om han skulle kunna hinna skotta med traktorn åt mig och grannen innan halv fem. Och det hann han. Kram på dig pappa.

Imorse hade jag glömt slita ur sladden till bilen, en arbetskamrat som jag samkör med såg den som tur var och den hann inte gåsönder :)
Jag glömde slita ur den för imorse eftersom det snöat en del, och timern till kupevärmaren hade stannat.. Jag startade bara bilen, sen sopade jag av den och for iväg, med sladden hängandes fram i :(



Kommentarer
Postat av: sandra

thihi lite småklantigt ;D tur inget gick sönder iaf.. :)

2009-02-05 @ 20:08:53
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihih Henke som alltid påminner mig om sladden pga att det är bara tjejer som glömmer den..trodde han ja.....hihihih kram på dig

2009-02-05 @ 21:52:15
Postat av: mamma

det är att vara senil,eller hade du inte vaknat?

2009-02-05 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0