Det nya året.

Hej hej, har varit lite upptagen med annat. Men vad har jag gjort efter nyår.
Jo jag har bland annat var it hos min syster och hennes stora famil i Älvsbyn. Jag hade lovat att sköta Cita från fredag till lördag. Hoan skulle ta Gugge på tillställningen "Stormen" och bo på hotel. Jag hade glömt bort det men som tur var så hörde Sandra av sig på fredagmorgon och skulle höra vilken tid jag skulle komma :)  Så det var bara att sätta sig i bilen och åka. Där uppe var det riktigt kallt, hela tiden, som mest tror jag det var -23. Men det var ganska lungt för jag och Cita höll värmen ändå då vi var ute och gick.
Det ända missöden som hände var var att de inte verkar tända eljuspåret de har i Älvsbyn, var kolsvart och blankis på vissa ställen, och att någon av deras katter SKET i min tröja på natten....
Men allt annat var toppen.

På lördagkväll for jag och pappa på Lövångersrevyn tillsamans med några från frostkåge. Den var lite sämre än den brukar vara tycker jag. Fast jag tror nog att man ska se den mott slutet. Då kör de nog på lite mer.

Igår kom pappa hit till mig och vi åt kinamat och såg Kopps på tv. sen for han hem efter ett tag och jag gick sedan och sov. Stängde dörren till sovrummet. När jag vaknade senare på morgonen och gick ut i hallen stog ytterdörren öppen.
Brrrrr pappa hade inte lyckats stänga dörren nog bra. Var 15g inne och elementen körde på för fullt. Ajaj hoppas dörren inte varit öppen alltförlänge.

Men jaja, det var väl det som hänt.

JO jag fick nyss ett sms, de undrade vars jag var. Det är nämligen folkafest, men det hade jag glömt bort :( , och nu ska jag lägga mig. Får bli nån annan dag :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur är det med ditt minne fniss du är ju inte så gammal ännu. Tur att du har en syster som är ung för sin ålder hi hi. Vi ses imorgon när du kommer över på middag. Kram Jenny

2009-01-06 @ 15:21:21
Postat av: Sandra

Ååå vilken fin bild på er :) men va spännande att du mailat nu.. hon (anki-schäfer) ringde mig senast idag faktiskt :D hon frågade om vi hade några överblivna spengummin på mitt jobb till hundarna också undrade hon om jag ville börja träna med henne och några andra hundfolk på tisdagar och torsdagar.. det lät jätte kul så när cita löpt klart ska vi träna lydnad tillsammans två gånger i veckan :D kram & trevlig helg!

2009-01-09 @ 19:09:12
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ååå va spännade :) Men jag tycker du även kan följa med oss och hälsa på tiken nån gång innan kullen är född så du får träffa tiken och även ägarna och så.. det visar att du är intresserad.. kan va bra eftersom det är viktigt med hundköp, och väldigt stort steg :) fatta va kul om du skaffar schäfer, då kan vi träna tillsammans.. är alltid roligare om man är fler ;P

2009-01-10 @ 20:07:35
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0