Ja ja, trögt eller????

Idag for jag till stan och snabb handlade och tog mig ett skrov på frasses.
Men innan man fick beställa. Två "fjortis" tjejer, riktigt tröga" stod före mig. Och innan de hade lyckats få fram vad de skulle äta, på ett begripligt sätt, så hade jag säker hunnit se en film. :) Ibland kan man undra vad det är med "ungdomen" nu för tiden. 

Äh, skit samma, jag fick min burgare tillslut. Och då jag kom hem, ja då var mamma hemma hos mig och hade gjort en älgstek. Blev en smakbit, resten satte jag i kylen för att äta imorgon.
Och vi såg på spåret. innan de for hem. Ibland undrar man hur mycket de egentligen lägger ner på det programmet. De är ju säkerligen en hel stab som jobbar med det. Men fanken så invecklade frågor de kan ha. men intressant är det att se..

På måndag och tisdag har jag mina sista ledarskapskurser, får se om det är lika intressant som förr. Och nån dag, minns inte om det är tisdagen ska vi alla som gått kursen gå ut och äta. På ett sätt hoppas jag inte det är tisdag, för då fyller pappa år. Grattis i förskott.....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har ju sagt att du ska komma förbi när du är i stan. När ska ni gratta Holger & mamma?

Kram Jenny

2009-01-27 @ 16:30:56
Postat av: Sandra

Haha jag var med om nästan samma sak idag.. fast det var två "tröga tanter" på ica stället ;D de var rätt söta endå.

2009-01-27 @ 20:44:01
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

jo den bilden tycker jag är himla cool, ser ut som hon är i en JÄTTESKOG! ;D ja jag vet det är tråkigt, vet inte när i feb som Kori skulle föda, men jag får höra med henne på nån träning. Jag ska hålla tummarna tills vi vet 100% säkert! :)

2009-01-28 @ 19:12:36
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0