Snyft...

Tiken som jag hade tänkt att ta en valp från gick tom.
Jag hade sett fram emot att få ha en egen liten parvel nu, hade börjat fantisera om var vi skulle hitta på och så tillsamans nu till våren och sommaren.
Jag visste ju att jag kanske inte skulle få en valp, eftersom jag inte visste om det var nån i kö före mig. Men jag hade förhoppningar. Men det sket sig.
 Jag som inte en räknat med att tiken kunde ha gått tom. Det blev som en chock då jag fick sms.et av Sandra i förrgår. Idag var det lite deppigt att jobba, då huvudet liksom var tomt. För jag visste inte med säkerhet hur det hade gått. Men nu har jag fått ett mail från kenneln som bekräftade farhågorna. Så nu vet jag, och det går att släppa lite på tankarna.


"jag får nöja mig med att ha bara en hund i hjärtat ett tag till, ♥CITA♥"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååå vad fint du skriver ;D jo det är himla tråkigt, men det kommer fler chanser :) syns på sön. kram //sandra & mamma

2009-01-30 @ 10:58:03
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0