Hmmmm

   Jag är just nu kattvakt år min lillasyster.
Det går väl hyffsat bra, ingen skada skedd hitills, vad jag vet i allafall :)
Rengör sandlådan en-två ggr per dag, fyller på skållarna med piller morgon och kväll och byter ut vattnet.
  
   Annika den lömska rackaren har lyckats kila ut 2 ggr fast man är riktigt försiktig när man går in och ut...... tur hon är lugn iallafall så hon går lätt att ta in igen. Annars sitter hon mest och tittar ut eller ligger och sover i sängen.

   Panter märker man inte av så mycket, ligger ofta gömd nån stans. Eller är på lådan :)

   Clara är mest gosig av dom alla, kommer och lägger sig i knäet när man sitter framför datorn. Eller ställer sig framför skärmen :)

Men hur lugna och fina dom än är så................ när det är läggdags, ja då bryter h-vetet lös. Shit vilket liv och stök det blir. Panter och Clara jagar varandra fram och tillbaka. Igår tillexempel så låg jag och läste innan jag somna. Och, PANG, kom panter flygandes över sängen och ner igen..... en stund senare kom Clara likadant. men hon hade inte riktigt koll på var jag låg, så hon satte klorna i mitt ben......

   Men över lag går allt fint......... ;P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du ska vara glad att hon satte klorna i benet.....det kunde ju ha varit något annat (fniss) Kram

2009-06-22 @ 21:41:16
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Mamma

HiHi du vet väl att katter är nattdjur,kram

2009-06-22 @ 22:27:35
Postat av: sandra

Haha jag glömde kanske berätta att de kan uppföra sig som vilddjur ibland ;) nämen det verkar ju gå jätte fint med dem.. du sköter dem mycket bra! :D

2009-06-24 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0