Oväntad semesterresa. ; )

   Idag ringde jag och pratade med en kennel i södra sverige, Kennel Beathlandet. Det är därifrån pappan, till kullen som jag hade en valp i, kommer ifrån. Jag pratade lite med dem och det har nu resulterat  i att jag kommer att, med min lillasyster, fara ner till Habo och köpa en valp.

   Det är en bra bit dit, men vi kommer troligen att göra det till en liten semestertur. Kommer kanske att åka till Kolmåden och kolla in djuren där. Jag har alldrig varit där nämligen. Ska bli spännande.

   Nu ska jag bara samråda med Sandra och göra upp planerna. Sen blir det kanske att även snippa förbi Per-Åke och deras nya hus.

   Hoppas nu inte att det är alltför mycket vägbyggen efter vägen. Och lite semestertrafik.

tack Sandra för att du ställer upp och följer mig ner och att vi tar din bil (med AC).
tack Anki på Tväråstugans Kennel, som fick mig att ringa
tack Jenny för att du iallafall försökte fixa en valp till mig
tack allihopa som engagerat er

TACK

     
          Lille Wolf                         Pappa Macho                   Lille Wolf igen


KOLMÅRDEN

Kommentarer
Postat av: Lottie och peter Edman

Ja det blir trevligt att träffa er och det blir en lång restur för er.Kör lugnt.

2009-06-26 @ 09:05:19
URL: http://www.beathalandet.com
Postat av: Caroline

Oj va roligt! & kul med en liten resa oxå =)

Han ser jättesöt ut!

2009-06-26 @ 17:51:41
URL: http://linusidah.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul att du har hittat en ny valp.Det tar en hel dag att vara på kolmården, trevlig djurpark. Kör försiktigt. Kram

2009-06-26 @ 21:46:15
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0