Krya på dig Cita.

   Min älskade lilla favo vovve, Cita, har skadat sig i baktassarna. Det är inget allvarligt, men det är inte direkt skönt för henne. Hon har skavt av lite hud på båda baktassarna.

   Men lite veliga är de nog hundarna. När hon var med oss så haltade hon och låg mest stilla, men då hennes favorit killkompis, Ilo, kom på besök. ja då blev det fart i henne :)

   Hon har visst redan nu börjat att repa sig från skadorna, och det är fint. Då kan hon ju snart leka och skoja runt igen.

Krya på dig, Cita. Och grattis till de fina placeringarna i utställningen. Kram på dig.



Kommentarer
Postat av: sandra

Jaa det är förunderligt hur snabbt deras trampdynor läker ihop egentligen :) när jag bara får ett litet sår på min hand så känns det som det tar evigheter för det att läka.. men cita har bra läkningsförmåga :) kram

2009-05-25 @ 19:41:51
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

nej jag får den nån gång under dagen den 25 då chefen känner för att sätta in lönen.. ibland hinns det inte med och jag får den dagen efter.. eller sent på kvällen :(

2009-05-25 @ 19:43:06
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0