Kväll med städning och Robinson.

   Min kära mor kom förbi ikväll, och det blev bara att hugga tag i städningen. Måste ta mig i kragen och börja hålla det fint hela tiden. Hur svårt ska det vara igentligen. För oj va fint det blir då man är klar. Som att bo på lyxhotell typ. :D

   På kvällen såg vi Robinson. Det var ett riktig bra avsnitt, tror nog att alla avsnitt framöver kommer att vara på topp. Det börjar bli spännande nu. Jag trodde faktiskt att Lukas skulle klara sig, men inte att Angela skulle bli det. Men efter att ha sett avsnittet så anade man hur det skulle gå i Örådet.
   Men de såg ut att ha det riktigt bra nu på stranden. De inledande bilderna såg ut att komma från en resereklam för nått fint strandparadis.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag vet hur det är.. när jag alltid är själv på veckorna då gugge är i jokkmokk så ids jag inte städa, jag vet att jag endå inte kommer få besök under veckan så då brukar jag alltid städa fredag innan gugge kommer hem.. det bara blir så helt enkelt :(

2009-05-10 @ 09:22:39
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är tur att mamma kommer å hälsar på ibland,som arbetsledare

2009-05-10 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0