Bil skrället..

   Nu börjar min bil bete sig som en gammal senildement...... då man slagit av bilen tror den fortfarande att den är igång :D
Jag for till stan för att handla, stänger av bilen men fläkten forsätter som inget hänt.
Prata med Göran och Daniel, de sa att det troligen är ett problem i tändningen eller i säkringarna. De tyckte jag skulle "nolla" den genom att koppla bort bateriet ett tag, för att se om det möjligen hjälper ett tag. Men jag hann haldrig testa. För jag svänge in hos mor och far för att hämta Wolf och äta semlor och då jag skulle hem så var bilen död. Inget stret i batteriet. Jag fick lov att låna mammas bil hem och till jobbet imorgon.


Kanske ett tecken på att skruttbilen vill bli pensionerad och utbytt mot ett bättre åk. Det skulle både jag och Wolf vilja, eftersom bagaget börjar bli trångt och jag saknar AC. Fattas bara en grej..... PENGAR  ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0