Rensade kameran...

   Rensade kameran idag. Hitta lite bilder från då jag, Sandra, mamma, Alexandra, Cita och Wolf var och spelade bangolf på Byske havsbad för nån vecka sedan...
Mamma och jag kom sist på samma poäng, van med en poäng gjorde Sandra och Alexandra. Men mamma fick slå en hole-in-one, grattis till dig. Och jag skyller min förlust på en bana, som jag inte fick bollen i hålet. Det bara inte gick.....

Igår var jag och Wolf till boliden, jag köpte en ny andsiktsmask till bockpremiären, och lite skott.
På kvällen åkte jag även och köpte lite mer mat till Wolf, även en borste och lite förstahjälpen prylar fick han. Jag köpte även en takfläkt som jag satt upp i datarummet, nu blev det mycket skönare att sitta där.....

      

     


Kommentarer
Postat av: sandra

va läcker fläckten var :)

2009-08-13 @ 22:28:24
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: mamma

läcker tant i hatt eller hur?

2009-08-14 @ 21:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0