Helgen !?

   Ja då var det "helg" igen. Vad ska man göra i helgen då hmmm.
Imorgon ska jag nog ta och vårstäda huset. Måste ju se fint ut till nästa vecka då man fyller år :) och på fredag ska min mor hjälpa mig att röja mitt garage. Min syster som ska flytta hem till Frostkåge från Älvsbyn ska visst förvara lite grejjer hos mig tills hon och hennes pojkvän hittar en lägenhet. De bestämde det över mitt huvud, men det går fint. Har ändå en liten "lada" att stoppa undan lite av mitt skräp som ligger i mitt garage just nu :p

   Sen frågade Matte, en arbetskolega, om jag ville komma över och grilla på fredagkväll. Det ska bli gott. Ska bara medela honom att det går bra och att jag inte hade något annat planerat.
  
    Vad som händer resten av helgen vet jag inte riktigt men kanske Bäverjakt eller något annat. Kanske ta cykeln en tur till "Frost" för att fylla på däcken. De har en tendens att inte vara i toppskick då de stått en vinter :)

"Min lilla lada, som snart blir fullproppad :) "

Kommentarer
Postat av: sandra

haha tokigt, men du hann väl se 30 min iaf :) mmm va gott med grillat =) är avundsjuk på din lill-lada.. den är så himla söt och fin med humlen som växer längs väggen =) och du.. jag är JÄTTE tacksam att vi får låna lite ytrumme hos dig för lite möbler =)kram

2009-05-07 @ 09:55:05
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0