KOLABODA

Johannes ringde och hörde med mig om jag ville komma till dem i Kolaboda och äta kräftor.
Jag slängde mig i bilen och for iväg ner mot de snötäckta platserna....
Jag hittade dit, men höll på att köra för långt. Men om man se Burträsk´s ljus i natten´s mörker, ja då vet man att man kört för långt.
När jag kom fram så var de i stallet. Carro matade hästarna med morötter och Johannes tinade upp kranen på väggen med varmvatten. Johannes presenterade mig för fölet och sa att alla hästarna var snälla. Men då höll fölet på att trampa mig på foten :)
Jaja, nu håller brorsan på att göra klar maten så vi får äta. Sen ska vi se film, vet inte riktigt vad det blir än.
Imorgon ska mina föräldrar och min storasyster komma hit till Kolaboda. Vi ska fira min brors 23-årsdag. Han fyller igentligen år den 3e november, men det är enklare att samlas en helg.

ja då har vi ätit. Det var gott men himla söligt som det brukar bli med kräftor.... 

  

     "Carro sitter i deras datahörna" 


     "Kräftor, gott men söligt"  
                                    

     "Rambo, deras ena katt"  
                                   

     "Deras nya akvarium"  
                                    

    "Första snön i vinter"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Söligt men himla gott med kräftor :)

2008-11-03 @ 20:08:31
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0