Åhhhhh minnen

   Ibland så tänker man, var det inte bättre förr. Oj oj. Kollade när J.I Joe skulle ha biopremiär, och kollade då upp om jag kunde hitta några bilder på dem som leksaker. SÅ jag hitta en sida som sålde en massa gamla leksaker. Oj vad minnena flödade. De speciella lukterna som plasterna hade, hur man kunde leka med dem i timmar. Själv eller med kompisar. Oj, oj, måste bara lägga in lite bilder på några favoriter från då jag var liten..

Mest lekta jag med Transformer och Heman figurer. Men det fanns ju GI Joe (Action Force), Dino riders, Star Wars, MASK, Thundercats. Och de tecknade serierna till alla dess.
Kanske mest killar som lekte med dessa, men vem minns inte Princessan Aurora, och Kogo i Starzinger, eller Silverfang serien...
Här kommer lite blandade bilder, minns den gamla tiden och njut... ;)

      
   


Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns säkert såna gubbar kvar.kram

2009-08-13 @ 21:10:49
Postat av: Johannes

Haha, Heeman-gubben minns jag hade väldigt ömtåliga höftleder =)

2009-08-13 @ 21:39:13
Postat av: sandra

åååå, jag minns speciellt Dino Riders. Jag håller med.. minnen väks :D

2009-08-13 @ 22:31:25
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

jo precis.. men förutom imorn då, tror det blir bäst om vi får sova ordentligt, ska packa det sista nu, sen blire sängen, gonatt och lycka till inatt/imorn :D

2009-08-15 @ 22:13:05
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0