Busfröet på fyra ben.

   Igår lekte Wolf och jag lite hämta pinne, sitt och loss. Sen sprang vi några varv runt stor trädet jag har på gräsmattan.
Han var jätteduktig. Nu skulle man bara ha fått gräsmattan klippt, innan den blir för hög. Bara nån kan se efter Wolf medans, vill inte ha honom i buren........

   På kvällen satt jag i datarummet med öppen dörr för det hade blivit så varmt där inne. Wolf sprang omkring i rummen.
Och tillslut kom busungen inbärandes med vattenskålen, full med vatten. Inte lite det skvalpa. Var en lite mindre å från köket till datarummet. Handuken blev riktigt blöt, Wolf då... ;D
   Sen hade han problem att ligga kvar på madrassen jag sover på på kvällarna, han hamna alltid på golvet, lilleman.

   Sen har han fått en ny alldeles egen biabädd, lite stor åt honom nu, men han ska ju växa i den ;)
 


Kommentarer
Postat av: sandra

Det vet det är bara komma förbi med busfröet när du vill klippa så passar jag honom. Kanske ikväll.. för nu ska jag hjälpa pappa att bala :) kram

2009-07-14 @ 09:39:47
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Anki

Så är det att ha en liten valp dom är som små barn hinner över allt men det går över.

2009-07-14 @ 19:44:34
URL: http://www.tvarastugan.se
Postat av: mamma

ring när du ska klippa så kommer jag å passar vargungen kram

2009-07-14 @ 23:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0