Egon skulle fylla fem år näs.......

  ..... för han var fyra.

Idag var Egon allert, han gosa med mig i Sandras säng, och han lekte t.o.m med Wolf.
Bra Egon fortsätt så så kommer du att må mycket bättre.


Ikväll så började det sågas utanför mit hus. Så jag och Wolf gick ut och kolla lite. Det var min granne Greger som fälde några träd. Ett var riktigt stort. Och Wolf fick hälsa på dem och se när traktorn körde bort trädet.

  
  

Blev lite kassa bilder, hade Wolf i koppes samtidigt som jag
tog kort med mobilen ;)

Kommentarer
Postat av: ~ * Sandra * ~

jo det är så lätt att cykla med dem för egon håller sig till 99% framför cykeln, hela hans koppellängd, så det blir inte så vingligt hehe :) Jo just det, bra att du påminde mig om bilderna till bärbara disken, de hade jag glömt bort :( jag kan ju ta med den imorn då jag ska vakta wolfis medan du klipper gräs :) jädrar va spännande True Blood var ahhh! ;D och du.. JÄDRAR vilket träd! det måste ha blivit stock i trafiekn en stund :) godnatt!

2009-07-29 @ 22:57:12
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0