100/100 och It-telefoni

   Ja, igår så svarade jag äntligen på telefonsamtalet. jag har inte svarat på hur länge som helst. Gillar inte då okända nummer ringer och stör, man vet ju alldrig om det är nått "falskt" eller om det är någon som vill sälja nått skit. Men nu är det gjort. jag har äntligen uppgraderat mitt bredband till 100 lina och även skaffat It.telefoni. Nu är det bara att se då det blir klart. Wroom wroom, nu ska det börja gå riktigt fort snart :D
   Vad gäller telefonin så skulle det ta runt 3 veckor, men vad gör det. För det kommer att ta mint ett år innan man lärt sig sitt nya nummer utantill, tur jag inte kommer att behöva ringa till mig själv ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0