Ensam hemma..

   Idag var Wolf jätteduktig. Han fick vara hemma ensamen större delen av dagen medans jag var på jobbet.
Sandra kom förbi och gav honom mat på morgonen och rastade honom och umgicks en stund sen for hon hem. Hon kom förbi igen för att rasta honom och så en stund senare också.

Wolf var jätteduktig. Ingenting är förstört i sovrummet. Han varken tjöt eller skällde då man kom hem eller for. Inga "olyckor" blev det heller. Oj va stolt jag är över honom. Är bra att det går att ha honom själv. Då vet man att man kan lämna honom ensamen utan hundvakt nån stund då och då. Tillexempel om man far ut och jagar en stund nån gång.

Det enda bus som han gjort är nog att han har legat i sängen, tror jag i allafall. För jag hittade "ETT" hårstrå på påslakandet. Men det kan ju ha kommit dit på annat sätt.

Försökte smyga mig runt huset för att titta in genom fönstret och kika på vad han gjorde. Men den parveln horde mig trotts att jag smög i det våta gräset.

Kram på dig, min duktige hund, kram

" EN STOLT HUND"


Kommentarer
Postat av: sandra

Jo han var verkligt duktig :D Hoppas det fortsätter lika bra också, man vet ju aldrig :) Jag längtar tills Cita löpt klart så de kan få umgås och busa igen, är rätt jobbigt å tråkigt att skilja dem åt :/ kram

2009-11-30 @ 22:51:55
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Andreas

Tur Cita har långt mellan gångerna hon löper.

2009-12-01 @ 17:30:03
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/
Postat av: Emma kågström

heej stor hund och fin.......

=)

2009-12-23 @ 18:52:27
Postat av: Lottie

Halloj!Hoppas att allt är väl med Wolf.Har du inga vinterbilder att skicka till mig på honom.lottie

2010-01-03 @ 19:05:12
Postat av: Lottie och Peter

Tack för alla fina kort.Vi beklagar sorgen också.Sköt om er och lycka till på utställningen i februari

2010-01-07 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0