Internet.... värre än snus......

   .... fan, satt och lira lite W.O.W då jag blev utkastad.Tordde det var servern som krasha, för de brukar göradet ibland. Men nej nej, för då jag skulle gå ut på nätet istället så funka den inte heller.  F.U.C.K

Började undra om jag hade missat nån räkning eller nått, men det har jag inte. Skrev sms som jag skickade till Johan, Tomas och Kent.

Medans jag väntade på svar så ringde jag till Alltele. Hamna i telefonkö, plats 19. Då jag kom till plats 13 blev jag utkastad ur telefonkön, what the f.....Ringde om, hamnade på plats 21. Kom till plats 8, och utkastad igen, f... f.... Ringde igen, plats 24, nu gav jag upp. Många som ringer, troligen för samma problem.

Fick tillbaka sms från Kent och Tomas. De kunde inte svara på frågan för Kent var i garagetoch Tomas var inte hemma. Jahan däremot svarade, han var också utan. Så det var inte bara jag som var drabbad. Stackars de som skulle se AIK över nätet idag.

Abbstinensen utan internet är värre än att vara utan snus.... ;P

...... NU ÄRDET IGÅNG IGEN.....SKÖNT ;D







Kommentarer
Postat av: sandra

jag förstår dig fullt ut :)

2009-11-16 @ 22:57:01
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja ni är ju alla beroende av datorspel.skönt för wolf då fick han mer tid i stället,vov

2009-11-17 @ 10:13:19
Postat av: sandra

Haha ja men vi bestämde att vi fick använda ljudeffekter för att det blir roligare då =)



svar till mammas kommentar ovanför: mamma du är lika beroeende av spel själv! ;P

2009-11-23 @ 20:40:54
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Jo jag har inget för mig den dagen, så nog kan jag passa honom.. om det inte regnar den dagen så kanske jag och dogsen går lång rundan igen, det var så himla härligt efteråt när man kom hem hehe =)

2009-11-24 @ 17:54:26
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Jo precis, jag hade ju aldrig gjort det om Cita och Wolf var argsinta hundar.. jag hade inte gjort det heller om det var nån "normal" person som kom å plingade på.. för att visa respekt alltså, men just Jehovas börjar bli lite jobbiga nu,, jag tycker de är här nästan varannan vecka :/

2009-11-26 @ 17:42:42
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0