Sista valpkursen och.........

   Igår var jag och Wolf på sista valpkursdagen. Det blev ett kortare pass utan teori. Vi tog igen den tid som vi slutade tidigare de första gångerna.
Oj oj, tror hundarna kände på sig att det var sista gången. De ville busa med varandra hela tiden. men det gick ändå rätt bra. Vi körde en "mötes" övning som kursledaren alldrig hade prövat. Sen körde vi lite inkallning samtidigt som en gick med sin hund på andra sidan. Inkallningsbiten gick bra men själva gångbiten var lite jobbigare, hunden på andra sidan hade ju mycket roligare när den sprang :D

Nu kommer inte Wolf att få träffa sina kompisar nått mer, eller vem vet, kanske ses vi i framtiden nån gång. Fast det är nog inte så troligt för Skellefteå är stort och ingen av de andra var nån bruksras. Stackars Wolf. Får se nästa vecka om han saknar sina nya kompisar han har träffat nu under 7 tillfällen.


Men men, vet ni vad det är för dag idag. Jo lille pojken, som inte är så liten längre, fyller halvåret idag. GRATTIS

GRATTIS WOLF

   


Kommentarer
Postat av: sandra

Hoppas att du tycker valpkursen har varit lärorik och rolig?! Tiden går så himla fort ;D Grattis lille man :D

2009-10-22 @ 15:29:07
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

Jo med även om jag har fått en spricka i tån så kan de inte göra någonting åt det och jag blir bara hemskickad.. Det måste läka på egen hand i så fall.. och brutit den kan jag inte ha gjort eftersom jag kan röra den.. Hoppas det går över fort bara :) Oki, hoppas du får trevligt på firmafesten ;D Det förtjänar du. Jag och Gugge ska till stan och äta schusi för första gången sen se bio :) Kram

2009-10-24 @ 14:06:54
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Gustav

haha jo jag vet :)

du kanske ska ändra när du skriver kommentarer så det inte står att det är aina som skriver när det är du ;) glad halloween på dig och wolf :)

2009-10-31 @ 14:00:07
Postat av: sandra

oj hahaha.. nu råkade jag skriva så det såg ut som det var gustav som skrev..men det var jag ;D

2009-10-31 @ 14:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0