Gick skitbra...

   Hyss hemkomna från våran första valpkurs. Det gick skitbra.
Wolf skälde lite gran i början, men sen var gick det bra. Lite för intreserad av de andra hundarna var han, men det gick bra ändå.
Vi hade lite snack, sen körde vi lite övnangar att gå runt varandra med hundarna.

Wolf var den enda schäfern på stället. Hon som höll i kursen sa, då då jag stannade kvar och gav Wolf lite vatten, att han var en av de lugnaste shäfrar hon haft på kurs någonsin. Flera tyckte även att han var fin. Sne fick jag även här skryta om min jakt lycka, ofriviligt. Hon frågade ju hur det gått och då måste man ju säga saningen ;P

I teorisalen låg han lugnt och stilla brevid mig, ibland nosade han på pointern som låg brevid oss.
VI fick inget teorimatrial idag, men kanske nästa gång kanske.

"Wolf sitter och spanar in Cita, då vi var på OG Skellefteås område för några veckor sedan"


Kommentarer
Postat av: mamma

han är så gullig vov

2009-09-15 @ 09:27:05
Postat av: sandra

haha ja jag räknade schäfrar ;P kram

2009-09-23 @ 08:39:27
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

haha ja jag vet.. de har några ställen att gömma sig på :P Ska göra det :D Kram

2009-09-26 @ 22:02:23
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Kicki

Himmel vad stor "vargen" har blivit! Såg din mamma idag när hon gick ut med honom på din gård.

2009-09-30 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0