Hej...

   ...det var ett tag sedan sist. Ska försöka uppdatera lite från och med nu. Följa Wolf och mig i våra liv.

Har inte blivit av att skriva så mycket sen min bror Peter blev jättedålig och inlagd. Vi åkte ner till Åland för ta säga farväl. Det var inte lätt, men skönt att få göra. Den 19 december 2009 gav hans kropp upp för canserns grepp och han fick somna in hemma med sina barn, bror och mamma brevid sig.

Mamma, du ska ha en stor eloge för ditt stöd och tröst du gett honom och hans barn under de sista månaderna som du bodde med dem.



Julen blev för mig, trots den stora tomheten av att vara utan mamma på julen och Peters bortgång, den bästa jag kan minnas på flera år.
Jag tillbringade nästan hela julledigheten med min lillebror och hans familj i Kålaboda. Vi spela spel, såg biofilm umgicks och hade det bra. Wolf lekte med Gabriel och Alvin åkte runt med sin gåstol.

Och nu är livet tillbaks på dess urspungliga spår. Jobb, helg, jobb, helg o.s.v  :)



"Vila i frid Peter"


Kommentarer
Postat av: Lottie

Usch så svårt.Förstår att det varit jättetufft och så orättvist.Att ta vara på den tid man får tillsammans är viktigt.

Kul att det gick bra för Wolf igår.

2010-02-14 @ 12:56:11
Postat av: Jenny

Ja, livet blev tomt. Men måste gå vidare. Saknaden av vår bror går inte att beskriva. Men så länge vi minns så länge lever han. Kram

2010-02-21 @ 21:32:03
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0