Stygn.

   Idag råkade jag "knacka" lite för hårt på en förnsterruta på jobbet.
Skulle komma ikontakt med en kollega på andra sidan och efter några knackningar gick rutan sönder.
Det blev 7- stygn i armen. Tur i oturen så tog det på rätta ställena, och inga närver eller så kom till skada.

Wolf var visst lite ledsen senare på fikat fick jag höra senare, men han saknade nog mig :D

Snart är den semester, jag ska jobba de sista två dagarna, men bara hålla mig till pappersjobb och så, så inte såren blir skitiga eller öppnar sig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja ucsh,det kunde värkligen ha slutat illa,en avskuren arm.Ni får sätta en klocka att ringa i.

Dra i ett rep så det ringer på andra sidan.Eller en larmknapp.

2010-06-29 @ 21:11:02
Postat av: Jenny

Man får säga att det var lite tur i oturen. För det kunde ju ha gått riktigt illa. Kram på dig

2010-06-30 @ 23:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0