Klippt gräs

   Idag klippte jag gräset för första gången i år. Klippte i Böviken och hemma.
Jag tror inte att jag har klippt sönder några blommir eller buskar hos dig mamma, och jag sparade några gräsliknande växter vid stengången. Det kanske bara är ogräs, men jag sparade dem utifall att :)
Men det är inte röjt.

Sen har jag ställt av gammeln idag, för annars har jag måst försäkra den igen. Men jag har också såld den.
Inte mycket pengar, men den är såld. Nu slipper den stå här så värst länge till.

Idag gick det ganska bra att cykla, men Wolf är alltid av nån orsak alltid lite slö av sig medans vi far bortåt. Men då vi vänder hemmåt, ja då springer han på utmed mig.
Kanske är som grannen sa, att kanske han är orolig hur lång bort jag nu ska ta med mig honom, och att då vi vänder hem vet han hur långt det är kvar :D


ikväll blir det bio men Johannes, Carro och Sandra. Vi ska se Robin Hood. Allla som sett den säger att den är riktigt bra. Så vi hoppas på att det stämmer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0