Lyckad 30-årsfest

   Tack till alla som kom på min fest i helgen. Tack till Er som fixade allt och tack för det underbara vädret.

På fredagkväll tänkte jag fara till mamma i Böviken, men då såg jag att mamma var i frostkåge. Där var jag inte välkommen in och jag förstog att nått var pågång. Men aldrig att det var en sån tillställning.

Först vaknade jag och rasta Wolf tidigt på morgonen. Tur var det för kl 08.00 kom Sandra och Gustav och väckte mig (hade lagt mig igen) och jag fick ett kuvert, fick ett för varje ny ettapp under dagen. Sen dök Johannes och Henke upp. De tog mig på lerduveskytte med en "jäger" i strupen. Jag vann den lilla tävling vi ordade. fast det blev skiljeskjutning mellan mig och Henke.

Sen åkte vi till Max för ett mål mat. Sen bar det iväg för klippning av mitt långa hår.
Efter det blev det klättring på KFUM utevägg. Det var kul, men det bev bara en sväng upp för mig. Mina armar var inte riktigt med. När jag var högst upp så hade de ett eget liv :D

Tog lite kortare tid på klätterväggen än planerat så vi bestämde oss för att köra lite minigolf. Men det fanns inte en enda bana som var öppen ännu, så det blev stackrönnan för hela slanten. Där slog vi några bollar. Det gick sisådär, menn det var ganska kul. Kanske man skulle ha skaffat sig några billiklubbor och kört lite "moderatbandy" oftare. kanske på en riktig bana :D

Sen duscha vi på Aurum, där jag höll på att dräpa mig i duschen. De hade hur tvära och djupa lutningar till golvsyfonerna.

Sen åkte vi iväg mot Drängs. Och oj, där var det fullt med folk. Runt 27 av alla kompisar och deras barn var där och tog emot mig. Det hade jag inte räknat med. Jag blev så överraskad att jag knappt visste vad jag skulle göra.
Vi grillade och drack en del dryck (lite för mycket ;P ) och hade det riktigt trevlig.
Wolf fick vara med på ett hörn, fast först fick han sitta fast i långkopplet. men senare på kvällen fick även han löpa fritt. Han skötte sig fint, och oj så fin han är mot barn. Jätteförsiktig.

Fick lite presenter. En riktigt fin hemmagjord kniv att ha till jakten, Mogergs kokbog, pengar till en bilbur till Wolf (mamma tycker jag ska köpa ny dammsugare) och en flygtur med trikeflyg över byarna.
Förr, på min födelsedag hade jag ju också fått en ny klocka och en spabehandling.

Tack igen för allt, jag är så glad för allt och tycker allt var riktigt lyckat.
Tack igen allihopa. kram på er allihopa.



  




Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja att du blev glad och nöjd är det viktigaste :) För att inte tala om överraskad :D Kramar

2010-05-17 @ 23:07:00
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0