Ett blivande storfan

Igår var jag över hos Kent och Hanna och såg hockey, Djurgården-AIK. Det blev bestämt att jag skulle komma över och se den hos dem. Men då jag kom dit runt halv sju, ja då var ingen hemma. Kent, du kunde väll ha nämt att ni skulle på barnkalas.. :)
Men det var lungt jag kom mig in ändå. Tänkte att jag kunde se tv till se kom hem. Men jag hittade inga kontroller så jag fick nöja mig med att sitta snällt i soffan och gosa med Findus (deras kattrackare som bet mig "riktigt" hårt några ggr).
Matchen vi sedan såg var en riktig tennismatch. Fram och tillbaka hela tiden, men djurgården hade inget riktigt tryck i sina anfall. Resultatet blev ändå hyffsat, 0-2 till AIK.
Carl, deras lille busfrö, han kommer att bli en riktig AIK:are. han var inte stilla en stund. Sprang runt med klubba och åkte runt på golvet som han sett AIK göra då han följt med Kent på hockey. Och sitter man själv på golvet så får man passa sig, ibland kan man få sig en tackling :)
 
   
 
"Bilderna blev lite suddiga, gick inte få honom att stå still :)"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0