Julbord

I fredags var jag på mitt första julbord för i år. Jag och pappa var på Solvik, där LRF hade ett riktigt gott julbord.
Det var riktigt mycket folk där, ca 180st, så man fick vänta ett tag på maten, men det var det värt. Men oj vad man äter. Inte bra för kropp och själ skulle jag tro, att äta så mycket på en och samma gång menar jag :)
Efter maten kom tomten förbi till barnen, och det var lite allsång. Sedan var det utlottning av en drös med fina priser, bla en tramp traktor med skopa modell Fent. Men jag och pappa vann inget på våra lotter. Han som satt brevid mig köpte fem lotter och vann på fyra utav dessa, lagom tur.


"hadde man vunnit denna hade den blivit en bra julklapp :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jäklar vilken tuff traktor :)

2008-12-08 @ 13:18:15
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0