Yeah right, that´s ok

Idag hade vi besök av en man från England på vårat jobb. Han kommer från Sala, en av våra stora kunder. Vi skulle gå igenom alla modeller som de har hos oss. Johan var frisk idag och tog hand om honom, visade vår industri och började gå igenom modellerna. Tur tyckte jag, för annars hade jag fått gå med honom och jag är inte riktigt säker på min engelska.
Men vid lunch fick jag ta över och forsätta, och det gick riktigt bra. Var bara lite svårt att komma igång, men sen flöt det  bara på. Så nästa gång behöver man inte oroa sig, för nu vet man ju att det går bra. Det är bara det där med att våga prova. Det är ofta lättare än man tror :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha du är inte ensam om engelskan, jag är kass på att prata själv men att förstå andra är en baggis :P

2008-12-02 @ 18:45:13
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: mamma

bra jobbat,nog kan du elgelska

2008-12-02 @ 21:41:14
Postat av: Sandra

jo virus test har jag gjort :) och formatera om skiten har jag tänkt länge på men jag kan inte sånt och har helt enkelt inte idas göra det ännu.

2008-12-03 @ 19:24:07
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0