Yes..

Ja då hade man köpt första hälften av klapparna. Mamma ska ju bort under julen så jag har köpt hennes julpaket och Sandra och Gustav ska fira i Älvsbyn, så de ska få deras nu också (men inte öppna innan tomten kommer) älskade Cita kommer också att få en fin klapp :) Sen gör jag lite extra på jobbet, men vi får se då de är klara.



Varför ska alltid vidrutetorkarna krångla precis framför den som körs synfält och bara där.... hmm det kan man allt fundera på. Tur man inte kör som en riktig idiot :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jaa jag håller med, min har börjat bli dålig just framför föraren också, och mina går ju inte bara byta plats på, som det går på gugges bil. så jag måste byta den till våren..

2008-12-09 @ 09:33:49
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0