QUANTUM OF SOLACE filmbetyget

                                                 

Ja då har jag och brorsan varit och dett nya Bond-rullen, QUANTUM OF SOLACE.
Den var riktigt bra, jag ger den en stark fyra i betyg. Det som drar ner betyget är den riktigt dåliga bondlåten. Det är den sämsta låt som gjorts tror jag. Till och med Paris Hilton låtar är bättre.

Och va kalt det börjar vara nu, man fryser när man är ute och då man kommer in så känner man hur det pirrar i huden då värmen kommer tillbaka... hurvens. men snö har vi inte än. Men där min lillebror bor, Kolaboda, där hade de fått lite snö.                                                                              



                                                         


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tur för dig att du inte berättade slutet på filme. Fick SMS från mamma dom är jätte nöjda och har haft en mysig kväll tillsammans. Dom skulle unna sig mer sådant. Kram Syster

2008-10-31 @ 22:45:55
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Sandra

okey låter bra det för nästa helg är jag & gugge sugna på bio, vi har ju två oanvända biljetter, så kanske blir bond vi ser då :)

2008-11-02 @ 19:19:22
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0