Snart sommar... :)

   Ihelgen var jag och hälsade på min lillebror i Kolaboda. Han var ensamen hemma och ville ha lite sällskap. Carro var på trav hela helgen. Vi såg film, Robinsson, satt ute i solen. Vi åt grillat Mmmmm så gott.


   Det var tänkt att jag skulle fått komma dit redan på fredagen, men jag var så hängig då så jag hade inte orkat nått :(  Men jagt bestemde mig för att fara dit efter att jag bytt däck på min, mammas och pappas bilar. Pappa var borta då jag skulle byta däck på hans bil så den är obytt på än, och min egen fick jag byta framdäck två ggr, för jag satte på fel :P


   Tycker att lördagens Robinsson var riktigt bra. Bäst var då de satte käppar i hjulen på killpakten, längtar till nästa avsnitt. Synd bara att Billing åkte ut, även om jag på sista tiden tyckt att han har blivit lite för vresig. Men bra äöndå att Jarmo fick vara kvar. Synd bara att Christian inte åkte.

Hmm snart är sommaren här på allvar. Sisst jag var hos brorsan så klagade jag på at jag frös, nu i helgen hade han inte eldad nått och oach jag klagade på att de var varmt :)


 

"Snart är sommaren här"


 


"ett gammalt sommarkort på pappa, Johannes, jag, Jenny och mammas ben"
"ps. nån undrade var Sandra var, tror det är hon som håller i bollen,...
 eller nää är för stor arm för att vara lilla Lalla :) "

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kola boda....vem tog kortet? var är Sandra?Gräset var då grönt på den tiden,kram

2009-04-27 @ 16:42:14
Postat av: sandra

vilket vackert kort =) ser ut att va en härlig sommardag :P undra var jag var och gjorde rackartyg haha, eller de kanske va jag som va fotografen ;) vi ses på 3 dar för då kommer vi till frostkåge wiiee ;D

2009-04-27 @ 17:22:32
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0