Börjat om att jobba....

   Har inte hunnit med att sriva nått på ett tag nu. Har nämligen börjat om att jobba efter sex veckor semester.
Nu under veckorna så sköter min mamma och min syster om Wolf under dagen då jag jobbar. Det blir fyra dagar i veckan. Oj va glad han blir då jag kommer hem.

Igår var även sandras hund, Cita, här hemma med mamma och Wolf. Sandra jobbade också då. På eftermiddagen kom jag hem och tog med dem bägge ut på en skogspromenad. Lite småbökigt att gå med två koppel. De sket nästan direkt som de kom ut i skogen, men Cita var klar först. och då hon gick iväg så putta hennes koppel Wolf så stackarn trampa i sitt egna skit, stackarn. Tur var det att konsistensen var rätt, så han blev inte så smutsig. och sen började det regna så han blev tvättad i den våta naturen.

Nu är det en arbetsdag kvar på denna vecka, men får se om det blir nån tima i skogen med jakt. För det blev ingen bock på premiären. Då får vi se vem som sköter om Wolf en stund.

Oj vad tiden går fort. Imorgon blir han hela femton veckor, och nästa vecka 4 månader, och då får han äntligen besöka bruksklubbarna och andra ställen.
Lägger ut lite bilder på honom från då vi hemtade honom och bilder tagna nu idag.


     
     "Wolf nästan 9 veckor gammal"


     
     "Wolf 15 veckor gammal"

Kommentarer
Postat av: Alexandra

oj vad han har vuxit, tyckte alltid han såg likadan ut när man träffade wolf, men nu ser man verkligen skillnaden mellan 9 till 15 veckor, roligt inlägg =),



kraam Alexandra

2009-08-19 @ 21:38:07
URL: http://cheze.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han är ju för söt :-) Kram Jenny

2009-08-19 @ 21:38:44
Postat av: mamma

Det är inga hängande öron längre.

2009-08-20 @ 10:13:02
Postat av: Daniel

åh vilken ståtlig raring!!

2009-08-20 @ 11:04:05
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jo han växer så det knakar :) jag , cita och wolf har varit på elljusspåret och gått ens väng idag.. de fick busa runt i skogen tillsammans också, det är himla kul att se att cita faktiskt vill busa med wolf nån gång per dag.. fast bara på hennes villkor förstås ;D hehe. /sandra

2009-08-20 @ 15:14:21
Postat av: mamma

se till att du får din bock en spark i ändan ska du ha

2009-08-20 @ 23:16:04
Postat av: sandra

nej jag har fått papper om det, och det var 30 arbetsdagars karens jag fick. vet inte om jag är så sugen på å åka och träna på klubben imorn :( jag vet ju inte än om jag ska till jokkmokk eller inte :( kram

2009-08-26 @ 22:16:00
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0