Firar Markus, 30 år

I lördags kidnappade vi Markus Bergren för att fira hans 30 årsdag.
Vi tog på honom skidglasögon som var tejpade. Men han fick byta till min AIK halsduk eftersom skidglasögon var lite för små. Vi tog honom till myrorna och köpte honom en svart lackrock och en rosa mjukisdress storlek S. Till detta hade vi även en peruk av långt röt hår.

Väl klara på myrorna for vi och åt på Max. Där hade de nått extra för barnen, med en person utklädd till tiger och två tjejer som målade ansiktsmålningar. Markus fick kramas med tigern, och blev målad till tjej i ansiktet.

Sen bar det iväg till Boda Borg. Där gick det inte så bra för mitt lag, vi lyckades bara klara 2 banor  :(
Men kul var det, tills jag fick huvudvärk och avbröt. Jag gick ner till baren och skulle köpa en vatenflaska, men fick vänta. För en tjej på kanske 12 kom skrikande, hon hade skadat sig. Troligen hade hon bara satt fingret ur led, men det var inte vakert. Fingret stack rakt ut åt sidan. men jag fick höra senare att det hade gått bra.

På kvällen blev det fest på folketshus i drängsmark. Jag tog det lungt eftersom jag fortfarande hade huvudvärk.
Vi åt fläskfile och drack öl. (fyra stycken sedan vatten, mådde prima dagen efter, trorts huvudvärken kom tillbaka lite senare)
Sen pratades det en hel del, och jag gick hem vid tolv för att lugna ner skallen...

Grattis Markus...

Kommentarer
Postat av: sandra

låter som en kul och intressant dag :D

2009-02-16 @ 10:47:03
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0