Utmanad....

Min syster Sandra utmanade mig. Jag skulle ta och gå in i "mina bilder" på datorn, där skulle jag i den sjätte mappen välja den sjätte bilden. Jag hade bara en mapp i mina bilder, och de bilder jag hade där var riktigt tråkiga. Bara trista nerladdningar från internet men ritningar, bakgrundsbilder och annat tjoller. Så jag tog och gick in i mitt fotoalbum och tog där den sjätte bilden i den sjätte mappen. Och det blev denna bild.....



Den här bilden tog Johan Lundqvist med min mobil då den var riktigt nyköpt. Det var någon gång på våren 2007 skulle jag tro, jag minns inte riktigt. På bilden är min vän och kollega Mattias Kågström. Där fanns också Urban Andersson. De är och äter på grillen i Kåge. Jag äter inte där, var bara in och hälsade på kollegorna. Jag har inte ätit där på flera år. Det är ett skitställe och den sista gången jag åt där fick jag en begad pizza, det var droppen som fick läsken att rinna över :)

Jag vet ingen att utmana, för de som jag kan tänka mig är redan utmanade av Sandra......... så det blir ingen utmaning från mig.   

Eller? hmmmm

Jag utmanar mina systrar Jenny  (Jenny) och Sandra (Sandra) att nu (eftersom de inte fick lägga ut någon pinsam bild) lägga ut en pinsam bild :p. Jag vill att ni ska välja tre bilder ni har på era datorer som är pinsamma för er på något sätt. Sedan utav dessa låta en kompis eller familjemedlem ta ut den som ni sedan lägger ut. Skriv sedan lite gran om bilden.
LYCKA TILL :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Fotot togs 2006 och allt måste ju inte vara glatt heller. men vänta bara tills jag tar an din utmaning haha, fast jag måste nog vänta till ons.. så mamma & G kan välja ut en av de 3 pinsammaste ;D

2009-02-08 @ 11:46:51
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

jag vet det.. därför skulle de ju passa bra med dödblicken.. för den har ingen sagt är olaglig :P

2009-02-10 @ 19:19:53
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0