Återbesök.....

Ja det var som jag trodde, det var ett hål som jag kände. Så den 2 februari ska jag dit igen.
De tyckte det var bra att jag kör på med min sköljning, men att jag skulle byta från Listerine till Flux. Eftersom det innehåller mycket mer flour. Ja ja, jag köpte det och har "smakat", och det var riktigt mjamigt (svalde inte) Och verkar inte riktigt lika starkt att gurgla med som Listerine är.
Sen tyckte de även att jag skulle byta till en eltandborste, så en sån har jag också köpt. Sen sa de även det vanliga, "andvänd tandtråd", och det ska jag försöka göra nu då jag har en ny sort :)

Tänkte köpa en Oral B eltandborste, men jag hittade ingen. Så det blev en från Philips, duger nog......





 

Kommentarer
Postat av: Sandra

aj inte kul med hål.. inte för att jag vet hur det känns men hehe ;D lycka till med gurglandet i munnen :)

2009-01-20 @ 20:21:17
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: mamma

man ska borsta i 2min,

2009-01-20 @ 21:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0