Gott nytt år på er alla!!!!!!

I allafall, på detta sätt firade jag mitt nya år.
Vi brukar träffas några och umgåd på nyårs. Och varanat år så är det killarnas och tjejernas  tur att fixa maten. I år var det vi killar som som för käket,

Som förätt bjöds det på toast med kräftröra och kräfttjärtar.
Förätten bestod av rådjurssadel med champinjonsås och klyftpotatis
Efterrätten var en after-eight kacka med vispgrädde.

Allt blev lyckat i år också, som alla är.
Efter maten sköt vi lite raketer för de minsta, och sedan splade vi lite "ombytta roller". Spelandet gick lite dåligt för oss killar, tycker at vi fick mycket svårare frgor än tjejerna.

Sen blev det lite skumpa, tolvslag och hemgång......

Gott nytt år på er Alla,,,,


"Här är Bla. Kent  & Marjus i köket, jag och Hanna plus ett lite gruppfoto i soffan. Vi var fler men alla andra + barnan fick inte plats för då hade det blivit mycket fler bilder :) "

Vist blev det en rätt så lyckatd slips jag knutit, första gången jag gjort det helt själv :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snygg slips knut. Du är ju faktistkt väldigt händig och duktig i mycket så jag tvekar inte på att du kan knyta en slipps knut rätt. Ha en bra start på det nya året. Och du.....vi bor kvar på samma adress om ni har vägarna förbi staan. Kram Syster

2009-01-01 @ 22:29:40
Postat av: Sandra

ja slipsen, slipsknuten och du var himla stiliga :) Men Andreas, vad har du för bälte till kavajen thihi? Tusen tack för att du kunde va hundvakt :) Det var mega snällt! :D

2009-01-03 @ 20:29:07
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu vill jag läsa om vad du har gjort efter ditt nyårsfirande. Är in på din blogg varje dag och läser "Gott nytt år"

Hoppas att allt är bra med dig. Kram Syster

2009-01-05 @ 21:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0