Fin bild på Cita och Wolf...


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det var väldigt fin bild, dom kollar på exakt samma sak med uppåtstående öron,snyggingar

2009-07-31 @ 10:40:25
Postat av: ~ * Sandra * ~

ja det är en av de bättre sånna typer av filmer jag sett.. annars brukar jag bara tycka de är överdrivna och mest bara blodsplatt :P johannes höll tydligen inte med :P men vi har ju olika smak på saker och ting =)

2009-07-31 @ 17:26:17
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Caroline

hehe, sötisar =)

jo, den där tråleksaken är ju inte så billig, men det följde med ett papper med bilder på fler, jag tänker att johannes kan snickra en eller två sen ;)

den va då riktigt bra, man ser nästan hur ögonen går i kors på han när han ska klura ut hur man kommer åt godiset =)

2009-08-01 @ 10:10:54
URL: http://linusidah.blogg.se/
Postat av: Johannes

Ja, jag kan nog göra sånna där leksaker, så far inte och köp nån

2009-08-02 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0