Grattis Isabelle

   Idag fyller min brorsdotter Isabelle 15 år, grattis. Hon firades först hos min syster Jenny. Där åt de räkmackor och tårta. Jag kunde inte närvara för jag hade ingen hundvakt åt Wolf. På kvällen bjöd Per-Åke oss alla på O'learys. Jag åt revbenspjäll, gott men kladdigt.
Jag träffade John Roos som var där och firade sin sambos bror. Där var också Anders som jag gick med i gymnasiet. Honom har jag inte träffat sedan vi gick skola. Han har visst gått och blivit polis, bra då känner man nån där inne ;P

Grattis igen på din födelsedag Isabelle 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, jag får väl göra de :P kom hit med honom igen då! ^^

2009-07-25 @ 14:02:43
URL: http://jean1e.blogg.se/
Postat av: ~ * Sandra * ~

ok, jag har framfört det om bössan till honom. Men han var tydligen medveten om det och han har ju redan skrivit på papper och sökt licens på den. ha en trevlig dag med wolf :D kramis

2009-07-29 @ 11:20:33
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0