Fiske lycka....

   nja Katterna tyckte det var gott iallafall. Gugge skulle testa lite flugfiske i Böviken så jag tog och kasta lite med Ul-spöet.
Jag fick mig en liten liten abbore som jag knacka och tog hem till Sandras katter som jag sköter nu.

   Jag kokade fiskrackarn en stund och den blev mjuk och skör. Sedan väntade jag ett litet tag så de inte skulle bränna sig på den. Katterna tyckte det var skitgott, fast jag vet inte om Panter fick smaka något, och då jag gjort en egen talldrik åt honom var han som bortblåst....... jaja, Annika och Clara åt då upp den.

   Sen vet jag inte riktigt vad ficken innehöll, för katterna blev som tokiga. sprang och jaga varandra och den small och hade sig, men inget gick sönder ;)
Sen lugnade de ner sig, Clara låg i mitt knä framför datorn och Annika i gungstolen. Panter var i rummet för sig själv.

     
"Clara"                                "Annika"                              "Panter"

Kommentarer
Postat av: sandra

naaw vad härligt att de fick smaka fisk :) ..och himla kul att se bilder på dem, de ser ut att trivas dunder bra =) tur att de har en snäll morbror som ställer upp ;)

2009-06-24 @ 17:05:41
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0