Bilproblem....... ;)

   Nja är inge riktigt problem med min bil.
 Trodde att det var något fel på mina stötdämpare bak, men det visade sig att när jag har passagerare i baksätet och kör i ett lite för stort gupp med lite fart så tar däcket i. Hade mina aningar om det eftersom jag vet att det är lite för breda däck.... :) Får ta det lungt hehe...

   Men vad gör det. För nu har vi börjat ha så hyffsat bra väder, så nästa vecka bryter jag sammkörningen till jobbet och börjar cykla. Ska bli skönt. Gjorde det förra året och jag har , konstigt nog, längtat efter att få cykla dit igen... :D

Hoppas det nu inte ska regna och blåsa en massa ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

jo det förstår jag men jag blir så less på att alla ska påpeka det. Jasså :D va kul att hon tyckte det.. eller jag mena... vem tycker inte att hon är fin hehe ;P ha en bra dag. kram

2009-05-06 @ 10:56:34
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0