Happy birthday to ..... meeeeee ;)

   Ja idag går man in på sista spurten som ung för nästa år börjar man åldras.
Ska snart ha fikabjudning med smörgåstårta och kakor. Hoppas det kommer att smaka. Min storasyster kommer med Alexandra (skulle jag tro), Mamma & Pappa, familjen Kågström och Kent med familj. Så vi blir några iallafall, därför blir det smörgåstårta, som min mor har gjort.


-------------------------------


"Tack allihopa för uppvakningen och alla presenter, kram på er alla"


     
"Lite bilder på några av presenterna. Vaser av mamma, Jägermeister från Kent m.fam och en låda med smått och gott att bjuda på från Jenny m.fam"


  
"Sen fick jag äntligen älgtavlan färdigpusslad och inramad, var bara 2 år sedan jag köpte den :D , och så flyttade jag min rådjurstavla till soffan. Och jag tycker att den tillsamans med sablarna och hjurtskallen blev ett konstverk i sig ;) . Brevid hänger fruktskålen som jag fick av Jenny, den skruvade jag fast på väggen istället för att ha på bordet."


" Det som blev kvar av smörgåstårtan blir bl.a matlåda imorgon" 

Kommentarer
Postat av: sandra

Mhä !! va fuskit att äta smörgåstårta.. gott! =) Grattis igen :P

2009-05-12 @ 18:50:34
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Jeanette

grattis i efterskott!!

2009-05-25 @ 23:10:03
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0