Alexandras konfirmation.

   Idag har min guddotter Alexandra konfirmerat sig. oj vad tiden går fort.
Först var vi i landskyrkan och hörde på psalmer och verser. Sen åkte vi till Aurum och där bjöd Alexandra oss alla på fika och hon fick sina presenter.
Ett stort grattis till dig Alexandra, och lycka till med fortsättningen.


" Alexandra "



Wolf är riktigt intresserad i Cita just nu, hon  är i löpen igen. Bra att hon gör bort det nu så de kan vara med varandra i sommar, utan att det kan bli valpar :)

Imorgon kommer Sandra att komma hem med en liten sak som kanske Wolf tycker är kul, hon ska nämligen sköta om sina svärföräldrars lilla stövarvalp Sessan. hon är visst ett riktigt krutpaket, så jag hoppas de kan leka tillsammans. Hon ska låna Wolf bur som han åkte i och sov i då han var en liten liten valp. Jag vet att syrrans tik lätt fick sig in i den i slutet av tiden som Wolf andvände sig av den. Satt ihop den nyss och testade den på Wolf. han försökte iallafall gå in i den, men då nacken tog i så ville han inte längre.
Nu får han inte bli större. Han är runt 67 nu och det räcker... bara lite till muskler, men det kommer. Även om min käre mor nog skulle vilja att han hade mindre muskler :)

I helgen hade jag tänkt att sätta på toningen på bilen, men det blev framskjutet. Jag vill ha schäferdekaler att sätta upp först, så att jag inte behöver sätta upp solfilmen två ggr. Sandra ska kolla om de har på djuraffären i Piteå imorgon, då ska hon även köpa en dyna för bagaget om de har.

 

"Nytt lastgaller till bilen, bättre än nät ( inte min bil på bilden) "




Kommentarer
Postat av: Sandra

nu är sessan i frostkåge. hon åker hem söndag kväll. Dynorna skulle dom få hem på torsdag och jag "paxade" en åt dig. Gugge kanske kan svänga förbi där torsdag innan han kommer hit och kolla :) Jag köpte iaf en dekal åt er :) kram

2010-04-26 @ 14:11:49
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0