Bättre sent än aldrig

   Har anmält wolf till en till kurs i lydnad. Lite sent, men bättre än aldrig. Så vi får se när det blir av. Han behöver få träffa lite fler hundar nu då Cita har flyttat och Ilo inte finns med oss längre. 

För nån dag sidan fick han träffa en liten sak hos grannen. Eller rättare sagt han smet dit. De fick lukta lite på varandra och kom snart överens och hon började bus riktigt hårt med stora Wolf. När vi sen bröt upp och skiljdes ville inte Wolf hem. Han grät den stackarn. Men han fick stå sig till på aftonen då vi åkte till Kålaaboda och fixa min dator. Där fick han leka med sin "bitch" Gabriel. Johannes började kalla Gabriel för Wolfs lille bitch då Wolf istort sett kan köra vad han vill med Gabriel utan att denne har nått att säga till om.

Har fixat uppgraderingar på datorn som Johannes bygde ihop, så nu kan jag köra på ett tag till. Och för Windows 7, det är sååå skönt att andvända. 

Och under dagarna från det att jag var i Kålaboda några dagar tills det att jag kom tillbaka och lät brorsan bygga ihop datorn har Alvin börjat att springa runt för fullt. Förr kunde han också gå, men ville häldre krypa fram. Men inte nu. Har inte satt in Iphone programet på datorn än så filmen får kanske komma in senare.

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så gullig bild :)

2010-08-03 @ 23:23:09
URL: http://livetarvackert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0