Bozz!

  Idag fick jag träffa Daniel och Ullas nya hund, Bozz. De var ute och busa med honom då jag kom på besök.
Han var riktigt nyfiken av sig och kom fram direkt till mig. Och nafsade mig på hakan. Aj, hade nästan glömt bort hur vassa tänder de har dessa smårackare.

Efter en stund gick vi in och satt honom i buren. Sen hämta jag in Wolf så de skulle få träffa varandra. Bozz var inte rädd för Wolf inte det minsta. Wolf var mer skeptisk då han fick sig en slicki-puss på munnen. Det brukar ju bara han ge inte få :D
Men det gick bra, fick se till så Wolf inte var för hårdhänt mot buren. De ville leka, men Bozz är alldeles för liten och Wolf lite för hårdhänt. Men de växer fort, nyss var ju Wolf så här liten.

De kommer att bli riktgt bra vänner tror jag.

 

 




Kommentarer
Postat av: Sandra

OJ Så himla söt han verkar :D

2010-08-23 @ 20:50:02
URL: http://livetarvackert.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt, kommer ihåg när Wolf var liten.Det händer mycket på ett år.

2010-08-23 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0