en vargs naturliga föda.....

   ... ikväll då vi var ute och gick så såg Wolf en hög renar i skogen. Knapps så man såg dem i mörkret. Wolf skällde inget men var intresserad av att följa efter dem. Luktandes efter dem i dikeskanten och ibland ett skutt ut i diket, han tyckte helt klart att det luktade gott. Måhända det vattnades i käften hans. Varggenerna är kanske inte så utspädda ändå :D
 
Ne, jag tror nog han ville leka med dem, han har ju träffat dem några gånger nu, och säkerligen har han lärt sig hur de luktar.



Idag skulle jag köpa ett garn extra åt mamma så det inte dar slut. Men just den färg jag skulle ha var slut, åkte runt på tre affärer och alla var utan just den färgen. Snacka om osis, fast mamma tror nog att det ska räcka det hon har.

På torsdag ska min bil in på El & Disel, hoppas det löser problemet. Nu återstår bara att ta ner bilen till stan. Blir inte roligt eftersom den inte startar. På onsdag blir det nog att boxera ner den. usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0