:(

   Ingen bil...
Drog inte in min skitbil till stan idag, och har bett pappa avboka tiden vi har imorgon.
Bilen vill inget, och jag vill ha lyse om vi ska boxera den två mil. Sen så lär ju rutan imma igen.

Oj va jag är sugen på en ny bil nu.....

Sen är det nått fel på mammas bil, troligen samma som det var på Åland. Så just nu har jag ingen bil.
Imorgon åker jag med en arbetskamrat till jobbet, de har plats över då en är pappaledig.

Hoppas nu bara att vinterna ska ta slut, och att blian kommer. Imorse var det -33 grader här brrrrr




Kommentarer
Postat av: mamma

En ny bil kan ochså krångla,tyvärr.

2010-02-25 @ 11:56:39
Postat av: Jenny

Vi har haft lilla Alvin på besök idag ;-)

2010-02-26 @ 20:20:22
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0