Snart är helgen slut.

 

   I fredags kom mamma hem. Hon var och hälsade på Per-Åke med familj, och åkte till Ålan för att kolla till Peters grav och hem. Var tråkigt att det var som det var där, speciellt för mamma. Men hon blev sedan bortskämd när hon senare bodde hos Per-Åke i några veckor. kram på dig mamma det är du värd.

Igår var vi och firade Lille Lavin som fyllde ett år i tisdags. Det går så fort. Tyckte det var nyss som jag och Johannes satt på Max och han frågade mig om jag ville veta en hemlighet, att de skulle ha barn :D
Hundarna bråkade lite men då det var tårtdax, då la dom sig under Alvin. Han tyckte att det var roligare att kasta grädde på hundarna än äta upp allt själv. Pappa Johannes fick också lite tårta på sig ;P

På kvällen var det fiskepremiär i Drangsmark, men jag soch Wolf tog en tidig kväll. Vi var alldrig dit. Först åt vi i Böviken, sen fick Wolf en sen middag. Efter det blev det film, men jag somande mitt i så vi gick ut och rastade sen la vi oss och sov klockan tio....




 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0