275:- + i kassan.....

   Idag har jag köpt en "springer" till cykeln så jag och WOlf kan börja cykla då snön farit bort och det inte går att sparka längre. Men fan va den kostade pengar, 795:-. Köpte en säck fodet åt honom, men såg först efter att jag missat rabatten, och med det då även troligen förra gången också. Var en sån där jävla klisterlapp som man ska slita lös och fylla i. Och inte säger han i kassan någe heller..... tacka vet jag töserna på Ica. (sist jag köpte cola fick man med en karta glasflaskor men det hade jag missat fast fick det i kassan istället)



På Ica köpte jag även trisslotter. Van för första gången på en lot som gav 10x pengarna. Fast beloppet var bara 25kr. Fast jag vann på två så totalt blev det en liten tröst på 275kr, då det snabba besöket på djuraffären gick på drygt 1400.

Hade tänkt köpa ett nytt halsband åt Wolf, ett halvstryp. Fast jag ville ha med mig honom för att kolla storlek. Och han var ju hemma eftersom jag for till stan direkt från jobbet....


 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till vinsten! Kram

2010-03-11 @ 09:00:11
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad tur du hade synd inte summan var några nollor till.

2010-03-11 @ 09:52:39
Postat av: Sandra

det är dyrt att ha hund =) grattis till vinsten =) kram

2010-03-11 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0